Monday, May 16, 2011

Mozaïek

Verliefd op Mozaïek

Als je net als ik zwakke darmen hebt, bezoek je regelmatig het toilet.                                            
En als je moet dan moet je! Als je aan het winkelen bent, of ergens lekker aan het eten, je kunt eenmaal niet kiezen wanneer je moet.                     
Maar je kunt wel kiezen waar moet.                                                                          
Ik kies het liefst voor een hotel, loop liever een blokje om met pijn in m’n buik dan dat ik ergens op een vieze openbare wc ga zitten.         
Een week geleden was ik in het v/d Valk in Hotel Houten, stom verbaasd stond ik daar in het toilet, WAOW ………………. wat roze!  Ik was in een roze wereld beland, nee, niet van dat roze waar je meteen kots neigingen krijgt bij aanblik, maar van dat roze waar je blij van wordt. Het toilet was echt prachtig. Nu was ik meteen nieuwsgierig hoe de heren wc er dan uit zou zien, dus ik liep nieuwsgierig de heren wc in, de wc was betegeld met mozaïek tegeltjes. Niet zomaar tegeltjes, maar een beeltenis. Het toilet was echt prachtig . Een zwart toilet, en wie mij kent weet het, zwart is mijn kleur! ik was meteen verliefd, verliefd  op mozaïek



Heren toilet van der Valk Houten



Als ik aan mozaïek dacht, dacht ik altijd; bah oubollig, te veel kleurtjes, drukke patronen. Maar nee, de mozaïek betegeling van nu is echt prachtig en bied heel veel mogelijkheden. Bedenk eens; hoe mooi je badkamer kan worden als je in 2 kleuren grote bloemen of een gebouw of dier enz. in mozaïek laat betegelen. Mijn advies; gebruik een groot patroon, niet te veel kleur, hou het rustig. Zo kun je, je badkamer,  je wc of als je durf heb je keuken een prachtige glamour look geven.



Ga voor provisioneel advies naar een tegel speciaal zaak. Daar kunnen ze alle mogelijkheden  met je doornemen en bespreken. Laat je inspireren door mooi foto’s, uit tijdschriften of misschien een mooi foto van je zelf of je lievelings huisdier. De mogelijkheden zijn enorm en..........Mozaiëk is zeker niet oubollig meer!!








XOXO ButterFly


No comments:

Post a Comment