Friday, May 13, 2011

Cursus Afgerond, en nu................................

Passie voor Design


Met een eind cijfer van 9,4 heb ik mijn cursus BinnenHuis Stylist afgerond. Omdat ik op dit moment nog een leuke maar totaal anderen functie bekleed, wil ik niet mijn passie voor alles wat met interieur te maken heeft  op de achtergrond plaatsen. Vandaar ook deze Blog, via deze Blog wil ik jullie kennis laten maken met mijn passie: Interieur.




Als ik ergens binnen loop is het eerste wat ik doe de ruimte "verkennen"
ik ben nl gek op mooi aangeklede ruimtes. Ruimtes waar alles klopt, waar je gelukkig van wordt , waar je mond open valt bij binnen komst of waar je, je totaal in anderen wereld waant.Maar niet alleen van een mooië ingerichte ruimte gaat mijn hart sneller kloppen, maar ook foto's van een mooië interieur of  mooie voorwerpen, accessoires voor in huis kunnen mij heel gelukkig maken.




Hoera voor de Smart Phone, waar we tegenwoordig alles mee kunnen doen, maar mijn batterij wordt het meest misbruikt door het maken van foto's!
Foto’s van mooi ingerichte restaurants, theaters, winkels, woon-slaap-eetkamer s, keukens en ja, zelfs wc's enz. Kortom ik ben gek op alles wat met interieur te maken heeft. Met deze Blog wil ik alles wat ik tegen kom, en waar mijn hart een sprongetje van maakt met jullie delen
En wie weet, zul je over een tijdje ook anders een ruimte binnen wandelen





Xoxo ButterFly








No comments:

Post a Comment